Take me away

Inte för att vara negativ, men...

Den här månaden är väl ändå bara skit? Jag trodde januari var den värsta tiden på året, men hittills har februari bara sugit röv... Det är kallt, det är mörkt, det är dött, man är fattigare än vanligt.

När man kliver på morgonbussen i snöstormen och ser alla andras nedslagna miner, hur depressionen bara lyser igenom alla Svenssons små trötta ögon kan jag inte låta bli att tänka...

Vad gör vi här egentligen?





När man kan vara här...?








Nästa vinter vill jag spendera i Australien. Det är min allra högsta dröm, och jag tänker göra den till verklighet...

Någon som vill följa med, så säg till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0