Wanna be on top?

Hola chicas!

Johanna här. Snabb sammanfattning: Började dagen med en god frukost bestående av youghurt (osötad såklart) med müsli och ett par finn-crisps framför första avsnittet av Top Model Sverige. Det var rätt kul faktiskt, tror jag kommer följa det! Hejar på den där söta blonda tjejen Nina, tycker hon var fin och riktigt ödmjuk!
 


Nina i Top Model

Fortsatte med ett pass på gymmet, körde 15 min på cross-trainern och en halvtimma på löpbandet. Vart alltså bara kondition men det är alltid något. Har faktiskt gått ner hela 1 kg denna vecka sen jag slutade med kolhydrater, så det känns jävligt pepp!!!
 
Nu sitter jag på jobbet och har rast, äter en avokado med creme fraiche och vitlök..
Sååå gott, jag dör förfan.
 
Ha en fin dag alla snyggingar som hittat hit! <3

 

 


Kommentarer
Postat av: T.B

Goood work babe!! keeep going!

2012-02-02 @ 16:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0