Ny vecka, nya tag.

Låter så fel att säga god morgon nu,men för mig är det aktsikt det :) Jobbat hela natten så var väl hemma runt 7 imorse och är ledig idag så passar på att sova ikapp alla timmar jag kommer missa resten utav veckan. Fick mitt schema igår och jobbar 19-05 alla dagar förutom söndag då jag kör 11-05. Hej fritid. Kommer vara lite lagom sliten när jag är ledig på måndag, men det är väl smällar man får ta..
.
Fick sån träningsångest igår, så körde lite mag-rump övningar hemma i lägenheten. Gjorde samma sak idag och det känns bra i kroppen att komma igång igen. Vill ju hålla mig i form så det är nog bara att bita i det sura äpplet och ta tag i träningen igen. Det är så svårt när stranden lockar bara! :)
.
Nu ska jag ta och käka klart min frulle innan vi drar en sväng ner och badar.
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0