Dagens mat!

Nu ska vi va sådär brutalt ärliga här igen...
-
Dagens matintag:
Frukost: Havregrynsgröt med honung
Lunch: Lövbiff i sås med sallad och avokado
Mellanmål: Ett äpple
Middag: Köttsoppa med ostmacka
-
Känns som jag ätit helt ok ändå, förutom mackan jag satte i mig nyss..
men soppa är inte så gott utan bröd, så jag unnade mig :(
-
Det faktum att jag anser en macka är att unna mig
borde jag kanske se som framsteg, iofs.. haha! ;)
-
Vad äter ni på en dag? Vad åt ni idag?
Är supernfiken på andras matvanor,
så kommentera gärna om ni vill :)
-
Haha, min humor... lite elak kanske. I DONT CARE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost: Havregrynsgröt och en hårdmacka

Lunch: Köttfärsås och spagetti

Mellanmål: Smoothie

Middag: Stekt kyckling med pasta

Kvällsmål: Keso och banan



Tränar mycket så behöver få i mig mycket. Om du tränar mycket var inte rädd för att äta lite mer och nyttigt. Annars bryter du bara ner din kropp.

2012-03-07 @ 08:14:39
Postat av: Sofhi

Frukost: Grekisk yoghurt, äpple, kanel, kaffe

Lunch: Två ägg. Proteinshake. Kaffe

Mellanmål: Kaffe

Middag: Sallad/rotfrukter/potatis kött eller fisk.



Inga mellanmål i matform.

Tränar ca 2 gånger om dagen.

Ibland äter jag godis och då blir det mer träning.

2012-03-07 @ 11:59:09
URL: http://kompulsiv.blogspot.com
Postat av: camilla

från 7 till morgonen till 23.

frukost: knäckebröd med kalkonbröst och gurka

mellanmål 1: banan

lunch: torsk med morötter, ärtor, gurka och hollandaisesås.

mellanmål 2: avokado

mellanmål 3: en nyttig bar med blåbär och sånt, av något annat märke än nutrilett, haha.

middagen blir: kycklingbröst med ruccola, äpple och valnötter. supergott!

2012-03-07 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0