Golden summer

Eftersom att jag ligger hemma sjuk i sängen idag
kommer jag inte ha jättemycket träningstips för mig (tillbaks på gymmet på torsdag!),
därför ska jag ägna mig åt något annat viktigt.. nämligen nätshopping!!!
Nu jävlar ska här klickas hem grejer!
Fokuserar särskillt på accessoarer idag, och något jag blivit helt kär i på senaste
är alla smycken i guld- och bronsfärger. Har aldrig gillat det innan alls,
utan har bara burit silversmycken MEN inser alltså nu hur jävla nice det är med guldiga toner..
Tänkte köra på hippie-stile i sommar, med fjädrar och pärlor,
så ska se om jag hittar nåt fint på nätet :)
Vet ni någon bra sida?
SMYCKEN - NELLY ACCESSORIES / LISETTE - NELLY.COM




Love this one!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kyssjohanna.se :)

2012-03-14 @ 12:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0