Happy new day.

Vaknade upp och kände mig helt återställd i morse. 1 dagars influensa. Jag klagar inte...Eller hade väl tänkt mig vara dålig några dagar till och bli av med några kilon, men man kan inte alltid få som man vill :) Och det är klart jag föredrar att vara frisk!
.
Ska dock vänta någon dag med träningen så kroppen får återhämta sig helt.
.
Idag bli en lugn dag, min fina M kommer över snart och vi ska köpa godis och kika på serier. Supermys! Det fina vädret har nämligen övergivit oss här i Götet efter några kanonfina dagar så det är innomhusaktiviteter FTW!
Candylicious

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, här i Borås är det supervarmt och klar himmel! Det är ju inte så långt från Borås :)

2012-03-24 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0