Hemmakväll...

Vi har suttit på jobbet och diskuterat godis. Inte så smart när man har ett strikt godisförbud ju,
men man kan inte förneka att godis är något ljuvligt som man bara MÅSTE få njuta av ibland...!

Jag älskar verkligen godis, men är samtidigt väldigt kräsen. Min favoritbutik som jag alltid handlar godis på är underbara Hemmakväll! Där har de alltid färskt godis, och alla mina favoriter (rosa skumbananer!)

Saknar verkligen förr i tiden när man faktiskt GICK till butiken tillsammans och hyrde en film,
och samtidigt köpte hem lite gott godis, chips och cola och bara låg och tjockade framför tv:n...
Jag gör ju inte riktigt sånt nu förtin, men gosh, vad jag saknar't! :(
Nu bara jobbar, tränar och festar man.


Tror det är dags för en äkta hemmakväll snart, med en riktigt fet godispåse!
(men då måste jag gå all in på gymmet MINST 3 dagar i rad innan. Värt?)





Syndernas synd!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0