Oh happy Sunday!

Idag har jag spenderat hela dagen pendlandes mellan sängen och soffan för att sova ikapp de timmar jag förlorat då jag jobbat i helgen. Hade en grym kväll på jobbet inatt! Skulle egentligen vara ledig, men så behövde dem någon i entren så prövade att hoppa in där. Står ju vanligtvis bakom baren, så det här var lite annorlunda, men roligt! Slutade vid halv 3, då våran krog fortfarande har öppet en halvtimma till, och hoppade då in i baren och skakade ihop en alkoholfri drink. Gav mig sedan ut på dansgolvet de sista minuterna innan stängning. Gosh vad man blir partysugen utav att jobba i bar! Så härligt att ha ett jobb med så underbara arbetskamrater så det ALLTID är roligt att komma till jobbet!
.
Skulle tränat idag var det tänkt, men min kropp mår som om jag blivit överkörd utav en skördetröska. Hej träningsvärk! Älskar den smärtan, men kände att det inte var väst att åka in till gymmet för att träna halvhjärtat. Ska jag träna vill jag kunna ge allt och svettas som en gris! Älskart! Kör på igen imorgon!!!
.
Nu ska jag återgå till horisontalläge i soffan! Hoppas alla får en underbar söndagskväll! Käääärlek 
.

Trött tjej i soffan!

Tycker faktiskt att jag börjar se skillnad på mina lår! Ser inte riktigt lika feta ut som de gjorde för några veckor sedan. Happy times!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0