Svar på frågan..:

Fick en fråga i en kommentar förut om hur lång jag är,
och svaret är 1,63 cm! Väger dessutom hela 51,2 kg nu när jag vägde mig idag på gymet..
---
Jag vet att det inte är överviktigt utan normalt, men jag tränar som sagt inte för att bli spinkigare -
jag tränar för att få muskler, bli tight och allmänt fit!
---
När jag var 16 år låg jag på sjukhus en längre period på morfindropp,
då tappade jag massa kilo och vägde bara 42 kg när jag kom ut..
Jag var fruktansvärt smal men jag märkte det inte ens själv!
Sen ökade jag till 48 kg så småningom, låg där ett tag och har det senaste året vägt 53 kg.
Jag är faktiskt väldigt nöjd med min kropp nu, men som sagt, det är fit jag vill bli!
---
Letade genom gamla bilder på datorn och hitta denna.
Här är jag 18 år gammal och ganska smal!




Här va jag 20 och också rätt spinkig..
men perioder därimellan har jag vart lite "större".
Ska se om jag hittar nåra sånna bilder också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0