Todays training.

Blev närmare två timmar på gymmet idag också. Började med 30 minuter på spinningcykeln. Jag använder Cardio-inställningen. Då ställer cykeln in en lämplig puls att uppnå för din ålder, min ligger på 158, sedan så anpassar cykeln motståndet för att hålla den pulsen. Sjuuuukt jobbigt, men grymt gött efteråt. En uppvärming som gör mig precis lagom trött.
Här är dagens statistik för första passet på spinningcykeln.
.
Därefter gjorde jag samma maskin för rumpan som jag gjorde igår. Blev 5*15 med 125 kilo idag. Åh, det svider så sjukt gött de sista repetitionerna!
.
Sedan var det dags för denna! Finns inget bättre om man önskar träningsvärk i magen :) Gjorde 4*10 varav 20 raka och 20 sneda. Den tar verkligen hela magen och det utan andra vikter än din egen kroppsvikt. Lovely.
Använde vikter idag när jag gjorde mina utfall. Gjorde 5*14 med två 3 kilos vikter. De sista 14 var inte roligt, hade jag varit en mes så hade jag gråtit! Haha :)
Den här rackarn blev det sedan för att verkligen ge rumpan en omgång. 5*10 där!
Och när jag skulle avluta med min crosstrainer var alla upptagna... Så hoppade på cykeln igen. Testade Fatburn-inställningen den här gången. Ingen höjdare enligt mig. På Fatburn ska man hålla en mycket lägre puls, vilket innebär mindre motstånd.
Lite stretching på det så jag kan röra mig imorgon! Är faktiskt väldigt nöjd med passet idag! Härligt mör i kroppen nu! LOVE IT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0