Ego Girl

.
Nu har jag krypit ner i sänga min,  smörjt in mig med massa lotion (hal som en ål) och tittat lite Big Bang Theory - precis som vanligt då, med andra ord!
.
Shit, vilka fasta rutiner jag börjar få ? Jobba, träna, äta, sova... Just like a clockwork.
Och just som man börjar trivas med detta liv så ska man lämna bekvämligheterna för ett stökigt kollektiv i hettan,  omgiven av fulla bartenders, pårökta turister och galna DJ's, sova hela dagen och leva på sprit och pizza slices.. VÄRT!
.
Haha, nej jag bara skojjar :) Hur twisted och felkopplad folk än må tycka att jag är, så trivs jag just där - mitt i smeten och osäkerheten. Man kan alltid komma hem igen, men att ta sig härifrån verkar svårare för många... Jag förstår liksom inte varför.
I guess I just don't give fuck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0