Slitnare än slitnast

Jag är helt förstörd. Dels är jag "lite" avis för att Shohannis redan är nere på Mallis, och dels så är jag så fruktansvärt trött. Har sovit kanske 20 timmar sedan i onsdags och det börjar ta ut sin rätt. Fullt ös med ny skolvecka samt jobb hela helgen nu i veckan som kommer, så sömn kan jag räkna med nästa helg kanske.
Men jag är lycklig ändå för det är bara 16 dagar kvar tills jag är tillbaks i maggan och på lördag kommer min finaste Else hit för att bo hos mig tills vi åker. Som jag längtar!!!
Nu ska jag kika klart på min film, innan det är dags att sova några timmar. Ska verkligen försöka ta mig upp och ta mig ut på en PW vid halv 6, så det blir nog sängen snart!
Hoppas ni har haft en grym helg alla fina! Natti, natti :)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0