Tappert försök.

Jag är så sinnessjukt sliten idag. Har ju inte jobbat heltid på nästan två månader och nu ha jag kört dubbelpass en vecka, och det tog på kroppen kan jag lova :) Är ledig idag i alla fall och ska försöka ta mig till gymmet lite senare, var alldeles för längesedan nu! 
Var ju först i Stockholm en vecka och efter det så kastades jag in i jobbet direkt. Men jag trivs superbra på mitt nya jobb! I vilket fall så måste jag verkligen försöka ta mig tid till att träna... Ska försöka att åtminstonde ta mig ut på mina morgon PW:s varje dag, sedan jobbar jag ju på ett slott så det blir en hel del springande upp och ner för trappor, haha. 
Nu ska jag ta och käka lite frulle och ladda upp inför dagen :) Wopwop
.
 

Kommentarer
Postat av: C

Hej! Har inte följt på en tid, men märker att du har börjat blogga igen med insp.bilder så nu ska jag också börja :) Men vad e ditt nya jobb? På ett slott?

2012-11-23 @ 19:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0