Torsdag.

Säger bara RACKARNS vad jag är godissugen idag... Har choklad nere i kylen och kämpar mot mig själv för att inte gå ner dit och frossa. Har hållt mig ganska bra idag kostmässigt så det vore synd att sabba det nu... Körde en 45 minuters PW med min syster innan, vilket fick bli dagens motion. Kommer bli mer gym from. nästa vecka då jag har bil igen. Min bil är trasig och det är en bra bit till närmsta gym. Så den här veckan få jag härda ut med PWs och lite övningar hemma :)
.
Jag pendlar ellan att vara sjuuukt träningsmotiverad och vilja begrava mig under 1000 filtar i soffan framför en film just nu. Måste komma tillbaks till mig gamla motivation, och jag vet ju att det ända sättet att göra det på är att komma igång med träningen ordentligt...Men det är tungt. Kylan oc regnet gör en ju int mer sugen på att ta sig ut heller, haha. Men det ska nog gå. Jag och min syster ska försöka ta oss ut på en PW tillsammans varje morgon nu från och med nästa vecka. såååå mycket lättare när man är två ju. Komsi, komsi motivationen... Jag BEHÖVER dig!!!
.
Drömkropp <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men kör lite hemmaträning så länge då, tills du kan ta dig till gymmet. Zuzana som hade bodyrock förut har grymma hemmaträningsvideos på youtube, bara att söka på zuzana bodyrock:)

2012-10-20 @ 12:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0