Blondast i norra Östergötland


Update:
 Hahaha ok dör här, kom nyss på världens roligaste April-skämt som min kompis drog för mig
typ förra (eller förr-förra?) året när han jobbade på SAPA Industri i Finspång...
Och detta är en SANN historia.

Vi satt typ på msn (okej då måste det va riktigt länge sen..) och skrev på natten, när han plötsligt skriver: "Johanna!! Det kom in en jättestor råtta här nu!! Shit, den typ dansar till musiken på radion! :O" och jag fattar absolut inte skämtet och bara: "VAA!! Ta en bild?! Skicka mms snälla?!" och han fortsätter: "Fuck! Nu kom mamman in!! Ooh shit dom är jättestora, åååh det står nått på svansen..!" Och inte ens DÅ kopplar jag att det är första April utan tror på riktigt att någon skrivit något på råttans svans. Jag: -"VAA!! Vad står det?!" Bala: -"Sparka mig..!"

DÅ började jag undra om det var ett skämt. Och det var det.
Blond, någon?




Kanske va nått sånt här jag tänkte mig..? Haha fyfan.


Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! :D

Du har en as gryym blogg! :D

Kika gärna in på min!

http://snyggafilippa.blogg.se/

Har du twitter?, isf FÖLJ MIG!

Uppdaterar nästan hela tiden!

@filippalofsved

2012-04-01 @ 14:40:25
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0