Candice Stalker

Okej ber om ursäkt för mitt stalker-beteende, men jag är så fruktanvärt förälskad i Candice så jag gillade hennes FB-sida och hittade massa privata bilder på skönheten, bl.a. semester- och plåtningsbilder som jag bara måste dela med mig av... Hade jag fått välja ett utseende hade det vart detta - hon ser verkligen ut som en ängel...! Lite coolt att vi fyller samma dag faktiskt ;)




"Ready for day 2 of the VictoriasSecret christmas commercial. Love to you all xx"



"Visited the cheetah sanctuary today, where they raise orphaned cheetahs...what incredible animals they are! X"



"NYC ♥"




"Reunited and happy x have a good night everyone."




Kommentarer
Postat av: fanny

brukar aldrig kommentera men kan bara inte låta bli nu!



du ser ju typ ut som henne, haha:)



tack för en jättebra blogg!!!!!! :)

2012-04-21 @ 16:48:40
Postat av: johanna

Fanny, jag tror jag älskar dig!! Haha tack söta du, så snällt skrivet :D <3

2012-04-21 @ 17:28:48
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0