Clutching your pillow and writhing in a naked sweat, hoping somebody someday will do you like I did.

Lång dag med både skola och gym, men nu är jag äntligen hemma och har krypit ner i soffan.
.
Blev 1.5 timma på gymmet, 30 minuter kondition, 50 minuter gym och så streching. Körde på mage och rumpa idag, och benen var härligt skakiga i trappan ner från gymmet. Får se hur det blir med träningsvärken imorgon, tycker att jag strechade igenom det mesta.
.
Min dagens idag har sett ut såhär:
Frukost: Resterna utav Thaimaten från i förrgår
Lunch: Sallad med fetaost, soltorkade tomater och lufttorkad skinka
Middag: Smoothie med hallon och mjölk
Mellanmål: 2 Bananer
.
En helt okej dag kostmässigt :) Det enda jag tycker är jobbigt är frukosten. Är inte speciellt förtjust i frukostmat, så brukar käka middagsmat istället.
.
BTW, funderar på att börja ta mina mått varje söndag. Hade kanske varit spännande att se om det försvinner något :) Ska försöka komma ihåg det på söndag!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0