Dagens insikt.

Jag hatar matte, och vill faktsikt inte ha tenta imorgon. FML, ärligt talat :)
.
Satt nästan 3 timmar ihop med några från klassen och pluggade innan, kom hem och åt middag med familjen, sov 30 minuter(börjar känna av att jag bara sov 3,5 timmar i natt) och nu ska jag försöka ta tag i det rackarns plugget igen... Måste bara kika på Ponnyakuten först. Har sockerkickat igång hjärnan med hallonsoda, lakrits och mörk choklad. Får se om det behövs fyllas på med lite kaffe sen också...
.
BTW, gårdagens bästa kommentar:
Full kille: Men shit, är det du som är hon den där Helena Paparizou?!?
Hmmm, var det mitt blonda hår, mina blåa ögon och skandinaviska drag som avslöjade mig???
.

.

.
Lika som bär? Eeeeller kanske inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0