Dagens pass.

Jag och Vickan var på gymmet i ganska exakt 1,5 timma idag. Började med 15 minuter på cykeln innan vi körde igång med vårat mage-rumpa-rygg pass! Vi är så galet duktiga när vi tränar ihop. Pushar verkligen varandra till max.
.
Gjorde nya squats idag, 3*10, och stretchade noga efteråt! Förhoppningsvis kommer det lindra min träningsvärk tills imon, om det inte har totalt motsatt effekt ^^
.
Ökade även situpsen till 3*20 istället för 2. Så magen fick sig en bra workout också. Vi började vårat pass med ryggövningar, sedan rumpa och sist mage på de maskiner vi använder. Sedan kör vi alla de övningar som inte görs på maskin. Idag blev det 2*45sek planka, 3*10 fickkniven och 20*3 kissande hund.
.
Sedan stretchade vi noggrant, haha. Båda två har haft mördande tränigsvärk sedan squatsen :) Tycker mig ändå börja se lite skillnad på min booty. Plågar ju den med alla möjliga övningar :) Har insett att det inte är så mycket att göra åt att min rumpa är stor, det är så min kropp ser ut. Men ska den nu vara där ska den fasen vara tight!
.
Ge mig en månad till så ska jag fasen vara bootylicious!

Kommentarer
Postat av: Din kusin

För fan Lina...!



Och toaletten i bakgrunden?!?!? WTF

2012-04-05 @ 20:27:51
Postat av: Lina

Haha, men toaletten har ju bäst ljus! :P

2012-04-05 @ 20:47:45
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0