Dream of Californication

Sådär, Johanna är back in the game!!!


Körde ett gympass igår efter jobbet, men som ni vet HATAR jag att träna på kvällen när resten av Norrköping också är där.. Dels finns det inga maskiner eller något ledigt, dels verkligen stinker det svett och är obehagligt varmt och DELS är det fett obekvämt att gå ner och köra maskiner själv när typ 10 män står och glor på en.. Har de ingen självinsikt?! Man glor inte på folk som tränar, särskilt inte på mig för jag blir riktigt obekväm och kan inte ta i så jag blir röd i ansiktet... :(


MEN - fick väl lite gjort igår, men idag körde jag ett pass på morgonen då jag är heeelt ensam där (förutom ett par söta tanter och gubbar men det gör inget :), och då kan jag verkligen köra hårt. Körde tricepspress, mage, biceps, crosstrainer, utfall, knäböj, sit-ups, hunden.. ja lite av allt möjligt och det känns superskönt!




Hämtade även ut mina HEAT-pills igår och tog en innan gymmet imorse..
Vet inte om dom hjälper, men effektiv var jag ju iallafall? Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0