Drömmar om...Nässpray?

God morgon!
Jag har drömt helt galna drömmar inatt om Otrivin Menthol, världens bästa nässpray. Vaknade lite förkyld, så det förklarade de drömmarna :) Därför blir det tyvärr ingen träning idag... Vill ju inte bli sjuk igen nu när jag äntligen blivit fisk. Får ta igen det imorgon istället då jag och Vickan ska köra ett hårt mage-rumpa pass.
.
Var ju på gymmet igår i alla fall och körde rygg-bröst-axlar-mage, och så den obligatoriska konditionen då. Körde mina 30 minuter på cykel som vanligt, och sedan lite mer än 1 timma gym. Ökade på mina lutande situps igår till 4*20, och magmaskinen till 6*10, hoppas ju på att lyckas tighta till min mage ordentligt innan sommaren!
.
Min stora kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0