Fetto Feeling


Idag har jag ätit kycklingwok med nudlar, druckit en coca-cola, tuggat typ 7266534 miljoner tuggummin & nu sitter jag och suktar efter muffins.. Allt är i sin ordning, med andra ord!

Nää fyfan... Känner mig som ett fetto idag, och på dåligt humör är jag också... Inte bara är det skamligt dåligt väder ute (som vanligt i det här underbara landet) men inget går som jag vill heller.. ååh :( Kan någon bara pigga upp mig tack??? I kind of need it now! Vill bara ligga hemma i en stooor dubbelsäng med 1000 täcken och kuddar, äta gott godis och se på filmer & serier medans regnet smattrar iväg utanför.. Men ska iallafall på bio snart, det ska bli mysigt :)

Ska försöka att inte tänka på hur onyttig jag är/varit idag - I need to feel good today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0