Forgive me father..

.. for I have sinned!

TacoBar, choklad, coca cola igår och påskgodis idag (och värre lär det bli..) men vafan
man måste unna sig och leva livet ibland!
Jag tycker överlag jag vart duktig med både mat och träning under våren som gått
(jämfört med hur jag levt förut, herreguud..) så jag känner inte jättestor ångest.
Har ju ca 1,5 månader kvar innan jag sticker så nog hinner jag träna lite till ;)

Hittade en asgrym bild på 9gag förut som jag bara MÅSTE dela med mig av.
Är detta inte himlen på jorden?! :

Let's puke some rainbows



Den där chokladtårtan med Oreos på skulle jag kunna sälja min själ för...
Nån gång i livet ska det bli en sån, believe me!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, Vet du hur elakt det är att lägga upp ett sånt här inlägg när jag kämpar med mitt eviga godissug! OOOOOOND Shohanna :P <3

2012-04-05 @ 17:04:03
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: johanna&lina

HAHA jag vet!!! Jag kände för att tortera mig själv lite också.. ;) men se det såhär: kämpa på med träningen, gå ner till målvikt SEN ska vi fira med en fin Chokladtårta på Crusoes! <3

2012-04-05 @ 17:11:00
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, okej thats a deal! Och jordgubbssnören från mercadona! Och kanske en lite glass från Bluebar... Hahaha får INTE bli fet igen i sommar! Ska köpa gymkort det första jag gör!

2012-04-05 @ 17:23:43
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0