Fucked-up Dreams



Började dagen med en riktig sovmorgon, dock drömmer jag alltid så sjuka saker (typ som inatt när jag var en manlig ninja som vaktade prinsessan Rihanna som var instängd i ett magiskt spökhus på en liten, liten ö utanför Miamis kust, fullt normalt!) så jag känner mig sällan helt utvilad när jag vaknar haha, men efter frukosten ovan och en liten lugn lässtund var jag pepp igen :)

Blev ca en timma på gymmet imorse med lite styrketräning (armar + mage) men pallade bara drygt en kvart på crosstrainern eftersom jag är förkyld och hostade och snorade hela tiden och blev aaaastrött.. Och ja, jag vet att man inte ska träna när man är sjuk MEN efter helgens alkohol/McDonalds-orgie så kändes det rätt värt ändå ;D



En bild från min telefon från i lördags. Tyckte tydligen det var en bra idé att dra in jesper på tjejtoan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0