Healthy lifestyle

Känner mig sååå duktig som gick upp vid halv 8 imorse och drog till gymmet!

Körde hela 35 min crosstrainer (mycket för att vara mig) och sedan lite styrka. Det blev mest mage och benpress, har sån jäkla träningsvärk fortfarande i armarna sen igår! Grymt skönt ;)

Undrar hur det kommer att kännas sen i sommar, när man inte längre lever den här nyttiga livsstilen längre.. Liksom, nu tänker jag på allt jag stoppar i mig kanske 80 % av veckans dagar haha, och jag gymmar och sover mycket, dricker ingen alkohol, röker inte..

Sen antar jag att det blir en annan grej när man väl är i Magaluf, och man kanske dricker varje dag, sover väldigt lite, äter mat från snabbmatställena, latar sig på stranden, tränar inte... Kanske kommer sakna det här? :(





VS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0