I'm alive and kickin

Åååh då va man äntligen hemma igen, i hemmets trygga vrå!
.
Har haft en så jäkla skön helg med sol, fest & vänner så inte haft tid att blogga..
Igår var det så varmt att jag kunde ligga ute på altanen och sola i bikini,
läsa bok, lyssna musik och dricka cider, sen blev det in till stan för lite partaj..!
Hann med både en trevlig förfest, en releasefest och en inflyttningsfest innan vi drog till Puls,
och jaa.. vad ska man säga? Jag vickan och sara hade som mål att NÅN gång innan kvällens slut ha blivit så fulla att vi ramlade omkull och jag tror vi alla lyckades med det.. haha! Galet, men riktigt kul kväll :)
.
.
Idag har jag trotsat baksmällan från helvetet för häng på stan med Vickan och Jesper, ätit glass och njutit så mycket vi kunnat av solen... Nu är det nog dags för en dusch och en ordentlig middag och hoppas man är pigg nog för GYM imorgon!!! Tre veckor kvar till Beach Season 2012... Woopa! ;) Längtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0