It Comes Around And It Knocks You Down.

Godmorgon alla fina.
.
Nu har jag varit vaken en stund och ska strax bege mig in mot skolan. Slängde ihop en lätt lunch innan, blir sallad med fetaost, soltorkade tomater och lufttorkad skinka idag. MUMS!
.
Efter skolan vankas det ju som tidigare nämnt träning. Har inte hunnit med gymmet sedan i lördags så det ska bli gött att få bränna lite fett. Hoppas på att kunna gymma alla dagar nu resten utav veckan, men vå får se hur det går. Magaluf närmar ju sig med stormsteg och det är snart dags att boka flyget ner. Så galet roligt!!! :D
.
Nu måste jag skynda mig, om jag inte vill gå till skolan i min Onepiece(hade väl kanske varit rätt chill...men näe)
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0