It's A Lie, If I Lie Right Here.

Okej, tröttaste tjejen i stan här! Jobbade ju som tidigare nämnt i garderoben igår för första gången. Tycker faktiskt att det var ganska roligt! Får se om det blir något mer jobb på Pärlan i framtiden :)
.
Jag kom väl hem strax efter 4 inatt och somnade runt 5. Var uppe igen halv nio för att sätta igång med pluggandet. Yay. Nu ska jag se om det blir en liten tur in till gymmet, innan jag ska plugga vidare. Hade behövt bränna lite fett efter all Redbull jag drack igår för att hålla energin uppe.
.
Hoppas alla får en fin söndag <3
.

Kommentarer
Postat av: Jennie - det andliga/mediala

hoppas du haft en fantastisk helg! <3

2012-04-15 @ 19:15:56
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0