Mördande träningsvärk.

Haha, mina ben gör så sjukt ont! Kan knappt gå, så haltar fram och ser allmänt dum ut. Försökte ju som sagt träna bort träningsvärken idag, men tror att det ända som kommer komma ut utav dagens pass är mer tränigsvärk i andra kroppsdelar imorgon.
.
Träningspasset idag inledde vi med 30 minuter på cykeln. Sedan körde vi 1 timma armar-bröst-rygg innan vi avslutade med 15 minuter cykel till. Jag är grymt nöjd med dagens pass faktiskt, vi tog ut oss totalt jag och bästa Vickan.
.
När jag kom hem så slängde jag ihop en omelett med champinjoner, rödlök och bacon. Namnam!
.
Imorgon är det precis 2 månader kvar till MAGALUF! Vilket betyder att det är dags att lägga in en extra växel både tränings- och kostmässigt! Satt och kikade på bilder från förra året i maggan och inser hur gärna jag vill vara fit i år. Taggad och motiverad till 1000!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0