Mördarpass.

Idag dödade jag och Vickan oss rätt rejält på gymmet. Mage-rumpa-rygg och ben blev det.
.
Började med några minuter på crosstrainern, bara för att bli varma i kroppen. Sedan inledde vi träningspasset med ryggövningar. Idag gjorde vi dem med extra vikter för första gången. Gjorde 3*10 med 5 kilo, både raka och sneda så det blev 90 stycken sammanlagt.
.
.
Sedan körde vi denna. 3*10 bara sneda med 2,5 kilo. Kändes rätt bra kan jag lova :)
.
.
Igår så åt vi middag ett gäng från jobbet och då tipsade min arbetskamrat mig om squats, som tydligen ska göra underverk för bootyn. Så det har vi lagt till i träningen idag. Gjorde 3*10 vanliga utan vikter. Samt 3*10 på squat-maskinen med 45 kilos vikt. Säger bara DAMN! Mina ben är fortfarande alldeles skakiga, helt galet!
.
.
.
Efter det gjorde vi en rumpövning till, innan vi övergick till magövningarna. Inledde med 4*10 på denna rackarn, varav 20 raka och 20 sneda.
.
Efter det blev det lutande situps 4*10, 20 raka och 20 sneda där också. Brände så galet mycket i magen kan jag lova!
.
Sedan denna med 6*10, 45 kilo. 30 stycken på varje sida.
.
.
Avslutade med 6*10 kissande hund, 30st med höger ben och 30 med vänster. Plankan 2*45 sekunder och fickkniven 3*10. Fickkniven är när man sitter ner med benen uppdragna mot magen och armarna rakt fram. Sedan sänker man ryggen och benen samtidigt men utan att nudda marken för att sedan dra upp dem igen.
.
Nu har jag precis mixat ihop en smoothie bestående utav mellanmjölk, banan, frysta hallon & blåbär, gojibär och lite kokos. Supergott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0