Morning!

Kan säga att de där squatsen tog. Har den sjuuuuuuukaste träningsvärken in the history of forever i hela låren samt lite i rumpan. Haha, galet! Kan säga så mycket som att det inte är roligt att gå i trappor idag!
.
Jaja, lite senare blir det gymmet med finis V i ett försök att träna bort träningsvärken. Får se hur det går... Känner just nu att mina ben inte kommer älska de 30 minutrarna på cykel :) Idag ska vi träna armar, bröst och rygg.
.
BTW, jag tycker att det är grymt roligt att kika in på er läsares bloggar, blir alltid lika glad när någon kommenterat och skrivit med sin blogg :) Även om det då och då dyker upp en blogg som är lite väl inspirerad utav våran...
.

.

.

Dagens inspo, galet snygga Lauren Conrad!

Kommentarer
Postat av: Gå ner i vikt blogg

Har bara tagit namnet som inspiraton till min egen blogg, jag skriver mycket mer om mat och min ätstörning :)

2012-04-03 @ 12:56:55
URL: http://fitforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0