Nausia

Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag somnar!
.
Har mått riktigt dåligt enda sen jag kom hem från jobbet idag, mått illa och vart trött och seg..
Har ätit en jättegod sallad till lunch, en avokado till middag och druckit en cola zero
men sen blev det kaos - mådde så illa så jag fick gå in och spy upp allt i toan nyss!
Usch, too much info, I know.. men undrar lite om jag inte tål aspartam
som finns i cola zero? Minns att jag mådde jätteilla sist jag drack det också.. faan :(
.
Jaja, ska somna till en film och hoppas jag mår bättre imorgon.
Godnatt
.
(love this pic...)

Kommentarer
Postat av: Gå ner i vikt blogg

Va också så när jag drack cola zero, fast då drack jag typ 1,5 liter på typ en halvtimme, haha!

2012-04-03 @ 08:29:34
URL: http://fitforme.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag tål absolut inte lightläsk, mår riktigt dåligt efter att jag druckit det.

2012-04-03 @ 11:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0