Peppar, peppar

Men jag mår faktiskt lite bättre idag! Om det håller i sig så kan jag vara tillbaks i skolan imorgon och på gymmet på fredag! Hoppas, hoppas, hoppas! Känner verkligen hur min kropp blir slappare och slappare för varje dag jag inte gymmar... Bläääää, så tråkigt att vara sjuk. Är ju så träningstaggad just nu så det är inte sant.
.
Några utav mina vänner är redan nere i Magaluf, och jag är såååå avis! Men det är inte långt kvar för min del heller nu! Lite mindre än 2 månader, sedan gallsar jag på stranden på världens bästa ö igen! Can't wait <3
.
Men att det snart är dags för maggan igen, betyder också att träingstiden börjar rinna ut. Så nu blir de all in träningsmässigt! Jag vill, vill, vill ju vara supertight till sommaren och har ju faktiskt kommit en bra bit påväg! Så nu ökar vi på mag- och rumpträningen vid varje pass, tänkte köra gymmet minst  dagar i veckan, och MINST 30 minuter kondition vid VARJE pass! Inga undanflykter. Nu jäklar! Sommaren 2012 ska bli den bästa någonsin, det känner jag på mig!!!
.
Såhär taggad är jag right now!
.
(Haha, pröva att sätta på Trumma, Trumma med Den Svenska Björnstammen och se hur katten dansar till den! Hahahahahahahahahahahahahahah, torrhumor.nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0