Prince Charming.. and the Blonde


Faan, läste nyss på nätet att min drömprins Harry tydligen hittat en ny tjej..
Jag som verkligen på riktigt trodde att vi skulle ses en dag och att jag hade en chans?!
Dont think so, med tanke på vilken jävla pudding han hittat...!
Vad sägs om Mollie King? En äckelsnygg och SMAL blondin som tydligen sjunger i nåt brittiskt band... suck:(


Kopplas ihop med The Saturdays-sångerskan Mollie King (© Getty Images)


Kopplas ihop med The Saturdays-sångerskan Mollie King (© Getty Images)



Kopplas ihop med The Saturdays-sångerskan Mollie King (© Getty Images)


Kopplas ihop med The Saturdays-sångerskan Mollie King (© Getty Images)

Kopplas ihop med The Saturdays-sångerskan Mollie King (© Getty Images)

Påminner en hel del om min andra brittiska favoritbrud, Sienna Miller, eller hur?!
Brittiska tjejer som annars brukar va så ugly... Tro mig, såg en HEL DEL sånna exempel i Magaluf i sommras haha..


Kommentarer
Postat av: S

Hej!



Jag försöker också gå ner i vikt till sommaren och kämpar på bra, har bara ett fåtal kilon kvar. Jag läser din blogg och inspireras! Jag såg dock att du skrev här om dagen att du väger 51, vilket jag tycker låter som en utmärkt vikt då jag själv har målet 50kg. Jag undrar hur lång du är, hur mycket du vill gå ner och om du skulle kunna lägga ut en bild på dig själv så att man kan få en bättre bild utav hur du ser ut? : )



TACK för inspirationen!

2012-04-12 @ 14:48:43
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan vad har du gjort idag? :)

Fin blogg btw!

2012-04-12 @ 17:12:48
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: johanna

Hej S! Vi är ju två tjejer som driver bloggen, Johanna & Lina, och vi är olika långa men jag (Johanna) är 163 cm lång :) Det kommer mer bilder snart, ska bara gå ner lite till först ;) kram! <3

2012-04-12 @ 17:23:06
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0