She said you got a lot of things to learn, going nowhere, with no return

Gud.. bara för jag verkligen känner att jag börjar bli sjuk på riktigt så får jag den största träningslusten jag haft i hela mitt liv!!! Skulle verkligen bara vilja gå ner till gymmet nu och köra styrketräning för glatta livet men nej, jag ska jobba vidare här som den gråa lilla Svensson-musen jag är.. haha. Sant ju.

Ska verkligen bli skönt att komma bort från rutinerna lite och leva spontant igen. Har ju sagt upp mig från min fasta anställning för att dra till Magaluf (igen.. ) och gå barskolan till en början, sen vetitusan vad som väntar. Har ju ingen lägenhet kvar heller så vem vet? Har haft lösa tankar på att dra till oslo och jobba och bo där ett tag, men det beror ju helt på om man hittar någon som vill samma sak och som är beredd att släppa allt ett tag och göra något nytt, tillsammans... Gud. Ibland känner man sig så ensam mitt i allt. Undrar varför man fortfarande känner den där rotlösa rastlösheten som bara vägrar tillåta en att skaffa något permanent? Jag är så rädd för allt sånt, allt som ger mig känslan av att sitta fast. Fan jag kan inte ens teckna ett abonnemang på mobilen för jag i mitt huvud inte "vet" vart jag är om 1 år. Inga planer, inga förväntningar, ingen kontroll alls.. Men tanken på att det där ödet kommer ta mig dit jag ska tillslut känns ändå jävligt bra. Är jag knäpp nu igen?

Maybe I'm one of those lost little girls who doesn't want to be found.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0