This is gonna hurt in the morning...

Hann med en timma på gymmet idag, och något säger mig att jag kommer ha en kul träningsvärk i benen imorgon! Hade egentligen tänkt köra armar men Lina på jobbet tipsade om att om man lyfte på röven samtidigt som man "skjuter ifrån" på benpressen ska det kännas mycket mer i rumpan så jag va ju TVUNGEN att testa det och DAMN - vilket skillnad! Hela jag bara skakade, men pressade ändå typ 8x3 reps haha... Sen lite mage & ca en halvtimme på crosstrainern... Helt ok ändå.


Äntligen landat i sängen framför 2 ½ män, avsnittet där skådisen Heather Locklear är med.. Det enda jag tänker när ser henne nu för tiden är om vi är lika eller ej, haha. Bara för så många genom åren sagt det! Fan till och med främlingar har sagt ba "Du är så lik hon i Melrose Place!" men det är bara kul :) lite likhet finns det kanske..



Maten jag satte i mig efter träningen - äggröra och grovt jävla bröd vaa


Heather Locklear

Jag i dagens outfit (inklusive coolfrillan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0