Time will tell


Tycker ni jag börjar få några resultat än?

Kanske svårt att se när jag är påklädd iofs, och själv tycker jag det pendlar lite fram och tillbaka, men midjan har nog blivit smalare och rumpan + låren fastare sen i januari när jag började träna ordentligt. Dessutom känner jag mig allmänt starkare och har fått liiite mer muskler på magen och armarna, men nu den sista månaden innan Magaluf hoppas jag att jag kanske kan lyckas tighta till mig lite till :) Oavsett så kommer jag skita i om jag har lite för mycket fett på höfterna eller kanske inte är smalast på stället - jag ska ha så sjukt jävla kul och njuta ändå!

Ingen vasshängare det här inte ;)




Älskar min outfit igår - varför är det bara jag i hela världen som går runt i bootcut-mjukisar?!
Kan vara det skönaste som finns!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jättesnygg kropp ju! :D

2012-04-26 @ 13:34:39
URL: http://emiliaob.blogg.se/
Postat av: johanna

Tack sötis :D

2012-04-26 @ 21:55:07
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0