Torsdagens träning.

Blev ett grymt pass idag med världens bästa Sarah! <3 Vi inledde med 30 minuter på cykeln innan vi körde vårat mage-rumpa-rygg pass. Så roligt att träna ihop med Saa, vi var grymma på att tagga och pusha varandra lite lagom sadistiskt såddär.
.
Hon tvingade mig att öka plankan till 1 minut och fasen vad den kändes. Trodde nästan att jag skulle dö där en stund! Vi lade även till 2 sidplankor 30 sekunder. Kommer bli spännande att se hur det känns i magen imorgon. Får även se hur min kropp mår imorgon efter dagens squats, har stretchat ordentligt så hoppas på att jag kan gå i trappor i alla fall! :)
.
Nu har jag precis ätit lunch, sallad med fetaost, och kikar på det nyaste avsnittet utav CSI. Mys-torsdag = Lööööööv!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0