Traumatiserad för livet!

Vaknade vid 03.30 inatt a att min katt kom in i mitt rum, hoppade upp i min säng och jamade. Men inte vilket jam som helst...utan "jag har fångat en mus" jamet. På en mikrosekund var jag vaken och uppe ur sängen. Ser katt-f*n sitta uppe vid mina huvudkuddar(hon ser aaaas-nöjd ut, hade katter kunnat le så...) med blicken fast på dem. Började lyfta kuddarna och ja, precis som jag trodde så satt där en liten livrädd mus. Musen sprang i panik och gömde sig på olika ställen i min säng. När jag, efter att ha jagat den en bra stund, får den att hoppa ner från sängen och springa ut ur rummet så jag kude stänga dörren så var adrenalinet på topp. Lycka till att somna om då. Fick plocka ut allt ur sängen som den kunde ha sprungit på, vilket lämnade mig med en obekväm kudde jag kastat ner i fotändan och ett täcke...FML.
.
Jag är ganska van vid att få fånga katternas möss och släppa ut dem igen. Men när katten tar upp dem i min säng...då blir tillockmed jag rädd! Så obehagligt!!! Blir till att desinficera hela sängen idag, precis vad jag var sugen på...Eeeeller :)
.
Jaja, nog om nattens trauma. Ska snart pallra mig iväg till gymmet för att möta upp både Sarah och Vickan. Kommer bli grymt! Tror att vi kör lite armar-bröst-rygg idag, och den obligatoriska konditionen då!
Hoppas alla har en fin fredag och njuter utav välförtjänt ledighet! <3
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0