Morgonpigg

Vaknade vid 10 idag, vilket kanske inte är så konstigt om det inte vore för det faktum att jag var hemma strax innan 7 :) Har varit ute på en timmas morgon PW och sitter nu och laddar ner lite musik. Ska ta en tur till playan om en liten stund. Igår hände något sjukt! För första gången på hela sommaren FRÖS jag... Vi hade bara 24 grader igår på kvällen, vilket är bra mycket mindre än vad det varit tidigare. Och även idag är det ganska kallt. Termometern står på 30 grader i skuggan, vilket är varmt i sverige mått, men kallt när man vant sig vid de närmare 40! 
.
Någo som är skönt är att luftfuktigheten börjat sjunka med temperaturen! Ett tag var det nästan olidligt, men nu är luften bara lite småfuktig :)
.
Ikväll är jag ledig, som varje måndag, så det blir nog en liten tur på stan! 
.
Slänger in en bild på mig och bästis från när hon var här! Love <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Inatt drömde jag att jag var hos dig i Magaluf!! Det var helt crazy, alla dina vänner jag fick träffa var helt crazy och ni hade massor med kackerlackor i lägenheten :D Vi var på nån bar som även den var crazy där jag fick en iPad i utbyte mot min klocka som kostade 349:-

En rolig dröm men väldigt ledsen tjej när jag vaknade och insåg att jag inte var hos dig :( Hade så gärna velat komma ner!! Dumma skola. Saknar dig galet kompis!!!!

2012-09-05 @ 10:17:56
URL: http://sarahjoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0