Before & after

Nu har vi ju bombat bloggen med massa snygga, smala och vältränade bikinibrudar så jag känner att det är på tiden att rota fram lite halvnaket på mig själv nu. Så vi vet vad vi har att göra med.
-
I sommras var jag som bekant i Magaluf i hela 3 månader, och under den perioden hann det hända mer med kroppen än vad man själv märkte (och nog ens våga erkänna!).
-
Att sova hela dagen, festa hela natten, äta gott och dricka massa god alkohol en hel sommar är inte ultimat för en het body! Därför är det bra att va ute i god tid, som vi är nu, och banta ner sig/träna upp sig så man verkligen kan NJUTA av livets goda under sommarmånaderna sen!
-
Jag låg inte i hårdträning förra våren, men i juni såg jag ut såhär:
-
-
Grymt kass bild på kroppen, men får duga. Relativt smal, knappt tendens till muskler.
-
I slutet på juli såg jag ut såhär:
-
'
Jag tycker iallafall att magen blivit mycket större, bredare och.. mjukare. INTE OK! Därför ska jag vara dubbelt så smal denna gång, och dricka hälften så mycket där nere sen. Skämt o sido. Lite färre toasts, fler Skinny Bitch-drinkar och mer dans så ska jag nog hålla formen!
Vad tror ni? Klarar jag det?!

Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Gillar din blogg jättemycket! :)

2012-02-02 @ 08:35:56
URL: http://stahlbrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0