Dagens synder!

Frukost: Kvarg med tillbehör
Lunch: Gulaschsoppa
Middag: Champinjonsoppa, 3 skivor vitlöksbröd
Mellanmål: 2 apelsiner, 1 äpple och lite frysta hallon

Känner att jag ätit VÄÄÄÄLDIGT mycket de senaste dagarna... Måste tagga ner på maten, och frukten. Är konstant godissugen just nu bara, så dämpar suget med frukt. Inte bra i för stora mängder heller...men ändå bättre än godis :) Jag drog med systeryster på en timmas PW istället för gymmet, då mitt gymsällskap ställde in. Är lite mesig kanske, men gillar inte att träna själv. Känner mig så bortkommen då! Har fullbokad ag imorgon med skola hela förmiddagen och jobb från klockan 18-04... Så lär inte hinna träna då, men hoppas på att lyckas ta mig till gymmet på lördag. Har ju lovat mig själv att jag ska börja gymma denna veckan och det ska jag hålla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0