Dags att tagga till!

Ny vecka, nya möjligheter! Nu jäklar ska jag ta tag i mig själv! Gick bara ner 1 kilo förra veckan, så är sjukt besviken på mig själv. Men nu är det ny vecka! Idag är jag ledig från skolan för jag har instuderingsdag, vilket betyder att jag ska läsa igenom all litteratur för veckan som kommer. Sannolikheten att jag faktiskt gör det är... inte så stor :) Idag blir det lite jobb istället. Får se om jag kanske orkar läsa några sidor ikväll.. Annars händer det inte mycket spännande denna veckan. Jobbar hela helgen, och det lär vara sjukt mycket folk ute! Lönehelgen i februari ska tydligen vara stötte än juldagen i krogbranchen. Så det kan bli galet! Men det är så sjukt rolit att stå i baren nr det är mycket folk! Tiden går så galet fort, och med världens bästa arbetskamrater kan det ju inte bli mycket bättre!!! Hoppas alla får en grym dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det på bilden?

2012-02-20 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0