Min planerade diet.

Jag gick ner väldigt mycket de första två veckorna utav min diet, men förra veckan gick jag bara ner 1 kilo... Det var lite jobbigt faktiskt. Och jag vet att man inte ska fokusera på vågen utan klädstorleken då muskler väger mer än fet blablabla. Men jag vill gå ner! Jag vill tappa MINST 10 kilo till! Jag har lite mer än 3 månader på mig. Det är egentligen bara 3 kilo i månaden. Det MÅSTE gå!!! Så från och med nu så börjar jag en ny, lite hårdare diet och träning. Ska diskutera lite med min PT imon, men hade tänkt mig något sådant här:
TRÄNING:
2 dagar gym, fokusera på kondition rumpa och mage
1 dag gym, fokusering på armar, axlar och rygg
3 dagar Powerwalk, minst 45 minuter

MAT:
Dra ner ännu mer på kolhydraterna
Måste äta mindre frukt, får i mig alldeles för mycket fruktsocker just nu
Får ha kvar mina 2 synddagar, lördag&söndag, men träna mer och äta mindre de dagarna


Oooooch inget mer sånt här!!! Vit månad börjar nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hejhej! Väldigt inspirerande blogg! Har precis börjat läsa då jag hittade den av en slump på Google.

Men jag undrar bara vad ni har för kroppsbyggnad nu, vikt, längd och så? För t.e.x att du vill gå ner minst 10 kg, det är ändå ganska mycket. Fortsätt kämpa! Gillar eran blogg! :)

2012-02-23 @ 03:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0