Piece of cake.

Okej, jag erkänner...jag har syndat hela helgen... FML vad svårt det ska vara att motstå frestelse!!! Igår blev det vitt bröd till frukost, thaimat til middag och några rutor choklad. Jag gillar inte ens choklad, men sockersuget besegrade mig! Idag har jag låtit mig förföras utav både kladdkaka och djungelvrål.
♥ Djungelvrål! Jag är en svag människa!
Näe, imorgon blir det at ta tag i sig själv igen. Men ikväll tänker jag njuta av min lakrits och vara nöjd med livet!
Hoppas alla har en mysig söndagskväll! 

Kommentarer
Postat av: Fanny, Julia och Filippa

Haha, jag känner igen mig. Man kan bara inte motstå det där goda och efteråt får man så himla dåligt samvete. På kvällen säger man ''Imorgon ska jag sluta'' men dagen efter är det samma visa ändån haha :)

2012-02-05 @ 19:55:09
URL: http://jffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0