Monday love

 
.
 Hola!
Sitter här och tattar på donkens WiFi(som vanligt). Idag har jag,min mamma och min syster legat och guppat på våra luftmadrasser ute i havet och livet har känts rätt okej :) Igår var vi på Katmandu som är ett äventyrshus och efter det gick vi på fiskspa. Det var galet mysigt. Försöker att spendera så mycket tid med familjen som möjligt denna veckan de är här, vilket är lite tufft då jag jobbar varje natt. Men det är bara att knäcka av 4 timmars sömn när man kommer hem, ställa 300 alarm och ta sig upp. 
.
I år jobbar jag på Enigma tatueringsstudio och trivs så galet bra! Hade ju först tänkt att bara glida runt, men så blev jag erbjuden detta jobbet och kunde bara inte tacka nej. Så jobbar från 20-21 tills sista tatueringskunden är klar mellan 4-6. 
.
Dock har jag tappat sååååå mycket utav min träningsmotivation, vilket är sjukt tråkigt... Ingen som har lite att dela med sig av?? :) 
.
Ska verkligen försöka att hålla igång bloggen med åtminstonde en uppdatering om dagen, vilket kommer bli lättare nu när min bloggapp fungerar igen! Men hata mig inte om jag försvinner igen(Ni får dock skälla lite på mig). Man fastnar lätt i bubblan här nere där allt är så enkelt.
.
Hur lever livet i sverige då??
 

Kommentarer
Postat av: Sarah Johansson

Hej bästaste!

Äntligen lite uppdatering :)
Längta vad du än gör inte hem, för här öser regnet ner :( Inte kul alls!
Dock har jag världens bästa känsla i kroppen idag- jag har nämligen träningsvärk i rumpa och mage! Det du!!!! Bästa kroppsdelarna att riktigt köra slut på och känna hur det förbränner.. visst?! :)

Saknar dig min tok, saknar dig jättemycket! Längtar tills du återställer livet här hemma igen.

Puss puss bästis!

2012-07-10 @ 12:31:37
URL: http://sarahjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0