Good morning sunshines

Fredag idag och jag har fullt schema. Vi ska in till stan nu för att köpa de sista nödvändigheterna innan resan. Det är ju ändå en del man behöver ha med sig för tre månaders utomlandsvistelse. Så nu håller jag på och skriver en lista på allt som behöver inhandlas. Jippieyay! Efter det så får vi se om vi hinner med en snabbis till gymmet, hade verkligen behövt det! Men börjar ju jobba vid 18 så måste vara hemma senast 16 för att hinna duscha och göra mig i ordning innan jobbet. Sååå, nu måste vi köra. Får se om jag tar med mig min Else till jobbet, eller om hon föredrar att dega i soffan. Hade jag haft ett val så hade jag kanske valt det sistnämnda ^^
.
Stay fit people!!!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0