The D-day

Sådär,då ar det äntligen dags. Det jag har räknat ner till sedan i januari. Eller egentligen började jag väl nedräkningen när jag kom hem sist i augusti. Idag åker jag tillbaks till MAGALUF! Flyget går strax innan 20 och vi är framme strax efter 23, så det blir direkt hem, fixa sig i ordning och ut. Åh jag är så taggad.
.
Imorgon ska jag ligga på stranden!!! Hur underbart :D
.
Kommer ju bli lite tunnare med uppdatering nu under sommaren, men ska försöka hålla igång bloggen hyfsat! Annars får ni skälla på oss.
Lots of love
.

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Er blogg har varit jättebra motivation för mig med alla era motiverande inlägg så jag hoppas ni fortsätter för jag behöver det ännu ett tag till :D ! men ni ska ha det så bra nu i Magaluf för det är ni värda :D

2012-06-06 @ 20:42:04
Postat av: åsa

Kommer att sakna eran blogg supermycket om ni inte uppdaterar! Brukar aldrig kommentera men läser flera gånger varje dag och älskar träningsinläggen och inspirerande fitspo bilderna. Hoppas ni får den bästa sommaren ever!

2012-06-06 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0