Bra eller dåliga nyheter först...

Den här dagen har varit både bra och dålig. Tror att jag börjar med det dåliga och får det överstökat.
.
Idag har jag SYNDAT kostmässigt! Började bra med frukt och keso till frulle och sedan falerade det. Hade praxissemenarium med skolan och det serverades citronmuffins och finskorpor. Jag munchade en muffin och 6 skorpor! Jättegott och ungefär lika onyttigt. Han sedan inte käka någon lunch innan vi åkte tillbaks till skolan så tog en macka på vägen. Blev en mörk macka med görnsaker och köttbullar, inte jättefarligt onyttigt, meeeeen inte nyttigt heller. Kom tillbaks till praktiken, var med på de sista lektionerna och skulle sedan hämta våra grejer i lunchrummet så var det uppdukat onsdagsfika. Kunde stått emot och åkt direkt till jobbet, men neeeeej då! Åt både vitt bröd och marianne-godis. Åkte och träna och kom sedan hem till att mami hade lagat våfflor. Klart jag åt det med! Äkta fatkid som man är! Haha! Kan klart säga att det var en EPIC-FAIL dag.
.
Får ta i med nya tag imorgon! Vill ju inte att detta ska vara jag till sommaren ;)
.
Can't fight gravity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0