Shame on me.

Hej igen kära vänner!
-
Jag har vart sämst på att blogga under hela denna helgen och det beror på två saker:
1. Jag har njutit av ledigheten och inte haft tid.
2. Jag skäms. Medans Lina har varit superduktig hela
veckan och tränat massa har jag bara legat och tjockat mig känns det som..
Har inte tränat sen i tisdags, och ätit massa mat och fika hela helgen.
Ett steg bakåt, kan man säga.
-
Jag ska verkligen göra allt jag kan för att gottgöra nu i veckan som kommer,
men jag vet, det är så jävla dåligt gjort :(
-
Hoppas ni kan förlåta mig om jag bättrar mig?
Jag är fortfarande motiverad, believe me! ♥
-

-
Ps. En asgrym blogg jag hitta nyss - http://kroppsbild.wordpress.com/
En blogg med vanliga tjejers kroppar, där man kan se hur andra ser ut nakna haha.
Ganska lärorikt måste jag säga! Vi är alla fina :)
Check it out!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0